AUTUMN BOOTS

Mnozí z nás si určitě už všimli, že venku stále prší a nebo fouká chladný vítr. Obchody už dávají letní výprodeje a přiváží nové, teplejší zboží, což znamená jediné. Podzim je za dveřmi. Nemyslím si, že by záleželo na datumu, záleží na počasí. Přeci jen, všichni známe naši zimu, kdy najdeme sníh venku asi tak třikrát za celé zimní období, čemuž se vlastně ani zima říkat nedá. Zima je, když je všude tuna sněhu... Ani nevím, proč se na podzim tak těším. Jestli je to tím, že mám prázdniny přeci jen o týden delší a už ted trochu nemám co dělat, nebo kvůli prvnímu dni na střední. 1.září ze mně bude prvačka a já se těším na den, kdy budu mezi novýma lidma, protože tady už je to prostě nuda. Nebo je dost možné, že už mě léto omrzelo. Vlastně jsem si vždycky myslela, že mám nejraději léto, jenomže já mám nejraději přelom mezi létem a podzimem. Důvod je naprosto jednoduchý, narozdíl od jara a začátku léta, je začátek podzimu stále teplý, nemluvě o těch nádherných, barvách hrajících kolem nás. 



Abych vám ale řekla, co patří mezi moje vyvolené na letošní podzim, musím se oddálit od  předešlých menších úvah, padlých ve slovech o několik řádek nad těmito. 

Mému letošnímu podzimu kralují boty a bundy či kabátky, ovšem já nevydržím bez nakupování bot, proto bych vám dnes ráda ukázala, který styl mě nejvíce zaujal a  s čím ho kombinovat.
"Holčičí kanady." Tak je nazvala moje kamarádka, ovšem každý jim říká jinak. Já pro ně žádný speciální název nemám, jsou to prostě vysoké podzimní boty, které mi padly do oka hned, když jsem jejich první pár viděla v Baťovi a nebo Terranově. Seženete je v různých obchodech za různé ceny, já jsem jedny takové  s květinovým vzorem viděla i v New Yorkeru, stály 800Kč, za co bych si je zrovna tam asi nekoupila. Vypadaly trochu jako hippie a přitom byly opravdu nádherné, já se ale radši držím u jednobarevných - at už kvůli tomu, že se lépe kombinují, nebo že nejsou tolik nápadné, tudíž můžou figurovat i v pohodlnějším outfitu. 
První boty na obrázku se mi líbí kvůli černé barvě. Jak už jsem jednou psala, nejvíce si kupuji boty, které vím, že se mi k něčemu budou hodit, protože koupit si něco a potom doma přijít na to, že to nemáte k čemu nosit, no k čemu to je? Tyhle černé botky jsem našla na eshopu lessthank10pounds.com. A jestli se ptáte k čemu je nosit? , je to jednoduché. Já mám jedny černé z Terranovy, mají hroty, ale to vůbec ničemu nebrání, právě naopak. Černá se hodí ke všemu, já moje nosím k světlě modrým upnutým džínsům a bílému tílku, ale možnostem se nebrante.
Zbylé dvoje boty jsou z Dresslink.com. Cena není nějak zdrcující a kvalita je také chvalitebná. Já sama z tohohle eshopu zatím nic nemám, ale co vím z doslechu a z různých blogů či videí, kvalita se dá srovnávat se značkovými obchody, jako jsou TJ a pod. Bílé boty se na podzim do bláta zrovna nehodí, ale na jeho přelom ano. Pokud si ovšem netroufnete na bílou, béžová je také skvělá. 

11 komentářů:

  1. Tieto topánky milujem plánujem sa ich kúpiť, ale stoja moc vela peňazí.... ja by som chcela čierne tie sa mi páčia asi najviac.... pekný článok :)

    http://www.allmoblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ze mě bude prvačka i když si nejsem jistá jestli to bude taková zábava jako to bývá v těch Americkách filmech. Myslím že ne. Já mám nejraději podzim protože,v létě je moc horko a v zimě moc zima. Já vím složité. :D
    Jinak k botám - tenhle styl se mi libí už delší dobu. Vždycky jsem takové botky jsem chtěla jenže zatím jsem je nikde neviděla ale rozhodně nad nima uvažuji.^^
    PS - Jsem z blogu http://story-one-a-milion.blog.cz/ Jen aby jsi věděla že vím že jsi změnila adresu a navštěvuji teda tento.

    OdpovědětVymazat
  3. Typ týchto topánok sa mi páči už dlho a veľa krát som uvažovala že si ich kúpim ale vždy ma od toho niečo odradilo alebo nebola vhodná cena. Sú riadne pekné a určite by som si ich chcela kúpiť. No uvidíme čo s toho napokon bude, pekný článok :) http://bajus-ik.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju glády, miluju martensky, a pamatuju si jak mi maminka kdysi od vojáku nafasovala i kanady :D Já na takových botách tak nějak vyrostla, a nic jinýho už na zimu a podzim nenosím. A navíc jsou skvělý i na festáky aby ti lidi nerozšlapali nohu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty jsou úžasné... Být já žena, hned si pro ně běžím =3 ... Každopádně bych ti rád doporučil svůj blog, kde se věnuji minimalismu, návykům a financím. Koukneš se? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem si takové boty včera koupila a (asi) ve středu je dám do článku :) nikdy se mi moc nelíbili, ale teď je mám ráda :3 taky mám vlastně nejraději přelom léto/podzim a celý podzim :) mám v tom období dokonce narozeniny, takže další plus.

    Jinak je mi trochu líto, že jsi na blogspotu, ale nějak to zvládnu :D

    http://my-the-best-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle boty už hrozně dlouho chci, ale ještě jsem se nějak nedostala k tomu, abych si je koupila :D Jsou ale naprosto úžasné :333
    fouryouoh.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně? :DD tohle je teď módní? :D vždyť je to sakra všemi tak nenáviděný punk! :DD Božeee :D to né :D tak aspoň až mi máma bude nadávat, že tohle se nosilo dřív a nebudu to nosit, tak jí ukážu tvůj blog a bude to x_x aspoň něco no :/
    Ale článek je napsanej suprově :) A welcome to blogspot :DD ať se daří stejně jak na blogu :D
    Silluety, - silluety.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle boty miluju :3 ségra jedny má a tak nosím její :D! A já nikdy neřešila, jestli mám boty k čemu nosit. Přecejenom co by se nedalo nosit k riflím a bílému nebo černému triku, že jo :D

    goodreason.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem topánky tohto tvaru. Martensky :)
    Videla som podobné v Deichmanne, ale boli tam už len 37 a 38 a tie mi boli malé :( :( Och, škoda no. Možno ešte zoženiem v Žiline :D

    LinDa ☮

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, tyhle botky vidím teď často všude :) Moc se mi líbí a asi si nějaké na podzim pořídím :3
    Taky mám celkem ráda něco jako přelom mezi létem a podzimem. Vždycky jsem si myslela, že mám ráda zimu, ale teď když vůbec není sníh v zimě, tak už ji tolik nemusím :D Hlavně ať ti to na střední vyjde :)

    OdpovědětVymazat