BACK TO SCHOOL GIVEAWAY!


 omluvte, že je tam smile-la.blog.cz, tvořila jsem to ještě na starém blogu.

Všichni dělají DIY návody v článcích nebo videích o tom, jak si zkrášlit školní sešity, tužky a mnoho dalších školních pomůcek. Nakupují si všechny možné lepící pásky, krabičky, tužky, sešity, pravítka a nůžky nebo lepidla, aby měli na čem ukazovat nové předělané kousky. Proč si ale něco takového vyrábět, když to můžete vyhrát? Ano, přesně tak! 
Na blogu smile-la.blog.cz bylo v anketě 116 hlasů s tím, že chcete článek back to school, když jsem se ale podívala na ostatní blogy, všichni už dělali něco podobného a začínalo se to zdát stejné. A tak jsem se rozhodla být zase trošku jiná a udělat giveaway, která... je pro děvčata z Česka i Slovenska, takže se rozhodně nebojte přihlásit!


  
 A co že to můžete vyhrát?



Jako  první jsem přemýšlela o něčem na tužky nebo propisky, či-že tady jsou dvě skleničky (DIY).

Nikdo neví proč, ale letos frčí barevné tužky, ani výherkyni by tři takové neměly chybět. :)  (DIY)


Tři DIY sešity -  linkované. 




Tento sešit má tvrdé desky s DIY vzory.

Abychom se stále nedrželi jen u DIY věcí, koupila jsem zvýrazňovače. Nejdříve jsem myslela na nějaké propisky, ale každému se píše dobře s něčím jiným, a tak jsem zvolila něco (podle mě) lepšího. 

Jako poslední je tady školní diář. Uvnitř je rozvrh hodin, svátky (české i slovenské) a samozřejmě jednotlivé dny. Slovenští návštěvníci se nemusí bát, že by byl celý diář česky - není.





 Co udělat pro výhru?

Abyste se mohli zúčastnit a mít šanci na výhru těchto věcí +  překvapení, které tam přihodím před odesláním, musíte:


1.) Sledovat můj blog přes GFC  v menu. (Kdyby někdo nevěděl jak, je to naprosto jednoduché. Kliknete na modrou ikonku "Připojit se k tomuto webu" a dáte sledovat veřejně.)  Do prvního  komentáře napište, pod jakým jménem sledujete.

2.) Dát like na mojí novou facebookovou stránku zde.  Do  druhého komentáře napište, pod jakým jménem sledujete.

3.) Sdílet můj blog na vašem facebooku, na vaší fb page a nebo na blogu. Do třetího  komentáře pošlete odkaz na sdílený odkaz na můj blog.

4.) Sledujte můj blog přes email, toto políčko najdete v menu vpravo. (Stačí vložit vás fungující email.) Do čtvrtého komentáře napište, pod jakým mailem sledujete. (Toto je hlavně pro ty, kteří nemají google účet, ale vyplnit to může každý.)


Při každém vyplnění jednoho bodu si můžete přidat jeden komentář. (Tzn., že pokud sledujete před GFC, je to jeden koment, pokud přes fb, je to druhý koment, pokud i přes email, třetí komentář, atd.) Čím více komentářů dáte, tím máte větší šanci na výhru.


Výherkyni vylosuji podle random.org a kontaktuji ji přes email. Neplatné komentáře budou smazány. :)

Giveaway trvá od 22.8. do 28.8. z důvodu začátku školy.

36 komentářů:

  1. 3. https://www.facebook.com/pages/Nina-Carrie/1475210666039723

    OdpovědětVymazat
  2. 3) https://www.facebook.com/valerie.lagova?fref=nf

    OdpovědětVymazat
  3. 3.) - https://plus.google.com/u/0/100700174663495809248/posts

    OdpovědětVymazat
  4. 3) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=275355242671134&id=100005899819088

    OdpovědětVymazat
  5. 2.) mám jako Simča Prchlíková:)

    OdpovědětVymazat
  6. 3.) http://patiencce.blog.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  7. 3) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=581338118639094&id=301336289972613

    OdpovědětVymazat
  8. 3. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=317208401782247&id=100004792696313
    A navíc to dám ještě na svůj blog, který moc dobře znáš! :P :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvělé pojetí článku back to school :) mimochodem jsem z blogu sebian-s.blog.cz, ale nejde mi komentovat pod blogovým jménem, tak si prosím někam zapiš, že tohle jméno patří k tomuhle blogu :) radši to k těm komentářům napíšu do závorky :)

    OdpovědětVymazat
  10. 3. odkaz dát nemůžu, protože mám odkaz v menu na blogu, ale je tam :))

    OdpovědětVymazat