Jsem šťastná jen tak.

Víte co? Asi se vykašlu na všechny možné blogovací zvyky, které jsem si asi za dva roky blogování vybudovala. České názvy článků taky nejsou špatné, ne?

A...
Musím se k něčemu přiznat. Zrovna píšu že skoly. Máme přestávku a já si do školy nosím tablet. Jo jo, říkám to na rovinu! :D Ve škole máme wi-fi. :3


Tak ale teď už k tomu, co jsem chtěla říct - a vůbec, co znamená  název článku.
Včerejšek byl opravdu skvělý den  a dnešek je můj víc než podobný. Jsem šťastná jen tak. Už to trvá několik dní a já nemůžu přestat hledat řešení. Ale víte co? Ono to asi příčinu ani nemá. Možná se mi fakt začíná tolik dařit?! [Pozor na zakřiknutí!] Celodenně se usmívám a  z části mi fakt hrabe. :D Například včera jsem čekala na bus a tak jsem zašla do C&A, kde jsem babičce koupila 2 svetry. Nevím proč. Neměla narozeniny, svátek, nic. Prostě mě to přepadlo a já ji chtěla jen tak udělat radost. :) Ostatně... nevidím na tom nic špatného...

A přece... nejhezčí radost je ta, kterou někomu uděláme. :)


4 komentáře:

  1. Já používám české názvy článku pořád. Nevidím důvod proč používat anglické když jsem češka ale je pravda že hodně blogerkám se to libí.
    Jinak je fajn že jsi šťastná. Já mám poslední dobou taky dobrou náladu. My také ve škole máme Wifi a děcka si tam normálně v hodinách pouštějí videa na Youtube a tak. Já jsem o to ochuzená protože tablet se mi zkazil a už mám jen notebook a ten se mi vážně tahat nechce. Každopádně šetřím si na mobil s androidem abych mohla přidávat třeba i články z mobilu. Podle mě je to skvělá věc protože jezdím přes hodinu autobusem tak bych alspoň zabila čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Darling, ani nevíš, jak moc jsem ráda, že jsi tolik šťastná!
    Určitě měla babička za ty svetry radost a já doufám, že Ti ta dobrá nálada vydrží na opravdu dlouho. Mám Tě ráda, darling!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé, že si chcela urobiť babičke radosť. Táto vlastnosť mi chýba :/
    A som rada, že si šťastná :3

    LinDa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj prosim tě to jsem já Bubble, já mám takový problém a to, že se prostě a jednoduše nemůžu přihlásit na blog, prostě to nejde.. Takže buďto si budu muset založit nový anebo blogspot, ale abych pravdu řekla, tak mě to ani neláká, blog mi nechybí.. Takže to bude takhle, nebudu blogovat a kdybych se chtěla vrátit a založim si nový, tak se určitě ozvu.. Blog smazat nemůžu, takže si mě podle mě můžeš smazat.. Ale na blog ti budu chodit stále a komentovat ho budu též.. :)

    OdpovědětVymazat