Sorry, no time

Ne moc nadšeně zdravím zbytek návštěvníků mého blogu.
Vím, že na tenhle blog nechodí ani polovina lidí, co chodili na můj blog na blog.cz, ale co mám dělat... no. Bud se to spraví, nebo ne.

Omlouvám se, ale kvůli dojíždění a učení nemám tolik času, kolik bych si představovala, tudíž jediné, co můžu vyčlenit, jsou moje zájmy. Dělám to nerada, ale střední je střední a blog je blog...
Takže se na mě prosím nezlobte...

(třeba i tohohle ani nikdo nevšimne. :D)

Mějte se krásně! "Uvidíme" se o víkendu. snad.

6 komentářů:

  1. Taky teď mám strašně málo času ale já jsem strašný maniak na psaní takže si vždy najdu čas. Jinak návštěvnost se časem zvedne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Možná to bude z toho důvodu, že spoustu lidí, který mají blog na blog.cz nemají blogspot moc v oblibě. (jako já:D). Vadí mi komentování a vlastně celý blogspot. Prostě to nemám ráda no...
    Ale doufám, že ti sem začne chodit víc lidí! :)
    (A taky tady nemůžu komentovat jen pod přezdívkou Monii, ale musim bejt přihlášená buď na googlu a nebo na jiných dementních sra*kách. Sorry, ale to mě fakt štve!:D)

    http://my-the-best-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že nemáš čas. Ale hádam si ho nájdeš aspoň cez víkendy. :)
    Možno viem, prečo tu nechodí ani polovica ľudí zo starého blogu.
    Pretože keď tu chcú okomentovať nejaký článok a nie sú zaregistrovaní aspoň v jednom"účte" (napríklad google plus, live journal, ...) v časti komentovat jako , tak sa im ten komentár proste nedá pridať.
    Ale dá sa to nastaviť, aby tu mohol pridávať komentár aj napríklad nejaký anonym. Nájdeš si to v nastaveniach blogu pri komentároch :)
    Dúfam, že si porozumela tomu, čo som teraz napísala. Nie som moc dobrá vo vysvetľovaní :D

    LinDa

    OdpovědětVymazat
  4. Chápem ťa, aj teraz ja a blog som strašne aktívna ale budem sa už snažiť častejšie vždy niečo pridávať. :)
    http://bajus-ik.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě se věnuj škole, blog nech blogem :-) raději se uč
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat